Sunny Days

Hej på er! Ny dag, en solig en! Skönt att ha tillbaka solen efter ett snöavbrott. 
Fick ett mess av fina Josefin som frågade om vi skulle ta en kaffe innan informationspasset om År 2 idag, och det ville jag självklart! Alltid lika trevligt att dricka kaffe och umgås. 
Har känt mig fin idag, inte alltid det händer heller!
 
Todays:
 
Tillochmed plattade håret imorse, pyttsan! Har använt LCC 18 Hours Mascara idag, detta är endast ett lager men med grym svärta! Ska på klassfest på fredag, vilket jag faktiskt ser fram emot, ska tillochmed köpa mig en flaska vin! :)
Hoppas ni har en fin tisdag
J



Kommentarer
Postat av: linn

Ha en bra dag finadu! :) kram

Svar: Åh tack, detsamma! :) Kram
Jessica

2015-03-24 @ 18:20:39
URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: Malin

Men hur jäkla snygg får man vaaaaa??? :D:D:D:D:D<3<3<3<3<3

2015-03-24 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback