Never been so hard finding a pair of jeans

Hej på er!
Var uppe med tuppen idag och skrev ena delen på min sista examinerande tenta, sen åkte jag och hjärtat och åt lunch. Han skulle jobba därefter och jag började jakten på ett par svarta jeans/leggings till fredag. Mina svarta som jag fortfarande kommer i (!) märkte jag för någon dag sen är sjukt urtvättade och slitna... Men ack vad svårt det ska vara att hitta ett par som är svarta, tajta och som jag kan knäppa -.- tar jag ett par som är perfekta nertill går det inte att knäppa, tar jag då storlekar större så blir dem inte lika tajta som jag vill ha dem. Sånt dilemma. Hade aldrig dessa problem förr, som mina extrakilon så snällt påminde mig om idag. Någon som ska med och träna imorgon?
 
Hittade till slut ett par (efter att vara nära på gråta den femte gången jag provade jeans) och blev nästan överlycklig. Dessutom stretchiga så skulle jag gå ner, vilket jag vill, så kan jag fortfarande ha dom då :)
Suck. Ge mig inspiration till träning, för nu köpte jag med mig en latte från Max hem. Totalt onödigt och fungerar väl som lite tröst just nu.
J
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback