MOTD - Fake lashes? No, we don't need them.

Hej på er! Nu har min älskade sambo åkt iväg till Uppsala på jobbkurs, så jag har hela helgen för mig själv. Självklart känns det både positivt och negativt. Jag har inte min fina sambo hos mig, och jag har inte varit ensam en hel helg häruppe sen vi flyttade hit, men jag hoppas att det ska gå bra. Har tonvis med plugg (3 uppgifter skall skrivas) och jag har ju serier att kolla på om det skulle bli tråkigt. Plus gymmet, och bloggen, och mitt smink. Dessutom har jag hört att det är bra att sakna varandra då och då. 
 
Här är dagens:
 
 
Btw, det var en sån dag idag, då fransarna bara ville som jag. Dessutom styrker det min recension något inlägg längre ner, att lösfransar fan inte behövs med denna mascaran! Ett tips har jag: "blinka på" mascaran, använd inte rörelser med handen för att lägga på den. Placera borsten intill fransarna och blinka. Separationen blir då naturlig samtidigt som färgen läggs på fransarna! Jag som har funderat på fransförlängning ett tag, men asså nej jag tror inte det haha! På läpparna har jag ett stick från Pür Minerals!
Nu ska jag åka och handla till helgen, och jag är även på jakt efter det perfekta orangea läppstiftet!
Tips?
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback