Morning Walk is breathing fresh air

Godmorgon på er! Klockan är nu 09.10 och jag ska sätta igång med min frukost. Kaffebryggaren osar ifrån sig den bästa doften nånsin och jag längtar efter min havregrynsgröt med banan och kanel. Morgonpromenaden är fixad och så även Dag 2 i min plankan challenge. Änsålänge går det bra (Dag 1 & 2, 20 sek/dag) imorgon går det upp till 30, det är faktiskt kul att ha nåt att gå efter och envisa sig själv upp till dagens mål. 
 
 
Kommer en tekniker till vår lägenhet idag. Sambo rindge Telia och berättade för dem att vårt internet alltid är kasst mellan 20-00 på kvällen, och vi förstår inte varför, för dagen efter på dagen fungerar det utmärkt och även under dagen och eftermiddagen. De gjorde tydligen en undersökning i kvarteret, och nu ska de komma till oss. Vi tar det som att det kanske ändå är nåt som klämmer med tanke på att de väljer att komma hit, men samtidigt kanske bara för att vi vill ha fungerande nät på kvällen? Jag har funderat och kommit på att vi verkligen använder mycket internet under dagen (2 datorer och TV och två mobiler) så det liksom inte räcker till.. men det funkar ju dagen efter... WEllwell, det får Telia undersöka.
 
Annars idag då? 
Själv ska jag dammsuga och sjunga falskt till hög musik, och invänta lunch. När sambo kommer hem från sin första dag på jobbet ska vi åka ner till gymmet! ÅH jag måste packa! Vi åker hem till Värnamo imorgon, till kära mor och far, och vänner såklart, får se hur många jag hinner bocka av!
Ha en bra måndag everyone!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback