LCC - Löwengrip Care & Color

 
Hej på er!
Tänkte i detta inlägget visa er vilka produkter av LCC jag provat. Produkterna är:
- Good To Go Dry Shampoo
- 18 Hours Mascara
- Count on Me Deodorant
- Long Lasting Shampoo & Conditioner
- The Cure Hairmask
- Moisture On The Go Facial Mist
- Clean Up Showergel
 
Favoriterna bland LCCs produkter är definitivt deodoranten, den är grym och håller länge! Dock är förpackningen lite krånglig, ligger den ner får man hela tuben i armhålan vilket inte är så kul, men jag har haft min ståendes med själva korken uppåt så jag får den mängd jag vill ha. Min andra favorit är hårmasken. Den doftar rabarber och vanilj och är verkligen the cure för håret, jag älskar den! Shampoot och balsamet var jag inte jätteimponerad av faktiskt. Frissigt och torrt hår var inte ett hår man skulle ha tillsammans med detta shampoot. Mascaran håller jag fortfarande på att testa, änsålänge är jag inte SUPERimponerad, men hoppas det kommer. Alla dofter är dock underbara, det har LCC lyckats med!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback