Do not understand why

Hörrni? Hur kommer det sig att jag inte bloggar medans jag är hemma nere i Värnamo? Jag gör det bara inte. Säger till mig själv att jag umgås hellre med familj och vänner än sitter framför datorn, hade massor med bloggar att läsa igårkväll! 
 
I'm back though! Japp! Och ni kan ju gissa hur det gick med denna medans jag var hemma: ...
 
 
Ingen kommentar. Jag gjorde ju till Dag 2, sen så åkte vi hem. Så jag planerar att börja om på Dag 1 imorgon, måndag, och så får vi se hur det går denna gången. Kan iallafall inte skylla på någon hemresa.
Varje gång jag är hemma tar jag med mig mer upp än vad jag lämnade Västerås med. Och jag har en seriöst sjuk grej att tipsa om. Går alltid in på Rusta i Värnamo, och väl i kassan ser jag en guldig liten ask och blir lite nyfiken. Ser att det är en mascara från Elisabeth Arden och att den kostar 50:-. 50. 50 SPÄNN! Hej ner i korgen. Gick faktiskt in på Kicks hemsida nu av ren nyfikenhet, för att kolla upp vad samma mascara kostar där. Vad tror ni? Jag blev chockad. Den kostar på Kicks hemsida 300:-, kan ni tänka er? 
Det är denna jag snackar om:
Elisabeth Arden Ceramide Lash Extending Treatment Mascara
Tips till er som använder er av denna mascara. Åk till Rusta för sjuttan!
 
Denna veckan kommer det en Topp 3, och även mer smink! Känner att den delen är alldeles för dålig!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback