The jungle of foundations

Hej på er! 
Jag har ett dilemma att dela med mig av, det är världens I-landsproblem no kidding. Mitt problem är min dyra foundation jag använder idag. Kicks vill ha 330:- för den vilket är den summa pengar vi just nu inte har, och är nu på jakt efter en billigare variant. Den jag använder nu kommer ifrån Smashbox och ser ut såhär:
 
Den jag funderar på att byta ut den med kommer ifrån Lóreal och är en foundation jag vet används av många. Jag har redan concealern i samma sort som jag hoppas kan smälta ihop med denna:
Concealern jag har är:
 
Så, nu då. Min fråga till er är alltså följande:
-Nån som testat och kan yttra sig om hållbarhet, täckning?
Jag har spanat på många youtubers och den verkar smälta in fint och anpassa sig till sin egen hudton. Ska hålla utkik på HM, de brukar ju ha extrapris vissa veckor/dagar, så får jag se om det blir denna jag haffar. 
Nu ska jag och sambo fixa stuvade makaroner och köttbullar!
J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback