Sad Weekend

Goddag kära läsare!
Hade en släng av migrän igår, eftermiddag och kväll så det blev inget mer bloggande. Idag är ögonlocken svullna och de svider stundtals, så är en glasögondag-idag. Så här sitter jag i soffan, skidskytte på TV och datorn i knät. Har alltid sagt att jag aldrig haft migrän, så jag vet liksom inte hur det känns. Men igår hade jag sån dunkande huvudvärk på ena sidan av tinningen och har haft lite då och då, dock med ganska stora hopp. Läste på nätet igår, som man dock inte skall göra, och insåg att jag nog har en liten släng av migrän. Tur att det oftast går över under natten! :)
 
 
BTW! Hoppas att ett paket kommer fram till mig i veckan. Kommer ett inlägg med lite spoilers senare idag!
Puss, J.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback