Neutrogena Visibly Clear

Hallå mina kära! 
Tänkte komma med lite favoriter såhär på söndagsförmiddagen. Det jag har att komma med idag är faktiskt två hudvårdsprodukter från Neutrogena. Jag har alltid haft en problemhy, och för kanske 3 år sen så började jag faktiskt försöka få koll på den, vilket jag har stundtals även idag. Nu när jag är student kan jag inte längre lägga så mycket pengar på just dessa produkter, och nu har jag alltså testat dessa två: 
 
 
Först testade jag den gröna, vilket bara är en rengöringsgel. Den rosa är en scrub som jag använder när jag känner att sminket jag använt inte riktigt har försvunnit från huden. Scruben ger en verkligen en ren känsla och man blir babymjuk i ansiktet, vilket jag gillar! Den gröna använder jag på morgonen för att bara snabbt tvätta ansiktet. Detta är två produkter jag faktiskt rekommenderar, dock så använder jag alltid en efterfuktande kräm efteråt. Den jag använder nu är från Biodroga MD som hjälper till att motverka acne. 
 
Det var mina tips idag! Ha en fortsatt trevlig söndag, peppa inför en ny vecka! :)
J
 



Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Hej
jag bor i Köping. Flyttade från Västerås i Agusti 2014.

2015-01-12 @ 00:30:35
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback