MOTD - Iconic 1

Hej på er! Tog mig tiden att kladda lite i ansiktet. Tog också tillfället i akt att testa mina nya skuggor från Makeup Revolution. Och varför inte bara då använda skuggorna från samma palett med det nya läppstiftet till? Det blev nästan en "onebrand-face" som alla säger i Youtube-världen. Såhär blev det:
 
 
Alltså bara använt skuggor från Iconic 1 denna gång. Plus även den mörkrosa duoläppstiftet. Ville testa läppstiftet, fast jag ville inte ha de skarpa kanterna så därför använde jag en ögonskuggsborste istället.
 
 
Blev bra tycker jag, inte lika skarpa kanter som när man använder en läppenna. Däremot tar det ju längre tid att få på färgen med tanke på att borsten "borstar" ut färgen ganska snabbt och det hamnar endast en hint av färg, vilket jag faktiskt gillade!
 
Haha, Hrm. Testade contourpaletten också, själva bronzern var VÄLDIGT pigmenterad... Jag hatar att testa bronzers för det kan förstöra hela ansiktet. Har ingen bild på det dirket, om man inte ser det på bilderna längre upp.. Men försökte dölja det med min gamla bronzer som jag nog får hålla mig till hehe. Jo man ser på första bilden precis intill örat nästan, det är en liten fläck där som är mörkare än bronzern... Wellwell.
Ha en bra dag!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback