Mini-haul Kicks

Hej allihopa! Gjorde en del ärenden nere i city igår och slank in på Kicks och kikade lite på rean. Tycker det är kul att H&M faktiskt har bättre rea än typ Gina Tricot eller Bikbok som egentligen är affärerna som säljer de bättre kläderna... Hittade lite fynd, bastoppar på H&M faktiskt, återgår alltid till H&M. Men iallafall! Kicks! Vet inte riktigt vad jag var på jakt efter, hade 2 rabattkuponger med mig (värsta grejen när man är student) så någonting ville jag gå därifrån med. Detta blev det: 
 
Seche Ridge Filling Base har jag kikat länge på och suktat efter ett bra tag, även deras topplack sägs vara den populäraste i blogg/youtube-världen. Fick det också bekräftat när expediten frågade mig om det verkligen var baslacket jag skulle ha och inte topplacket.. Hehe. Samt ett vitt heltäckande nagellack från Depend. Visste ni att de har ett nytt system? Finns en "coverage" cirkel i ena hörnet. Helt ifylld=heltäckande, halvmåne=halvtäckande och ofylld betyder inte täckande alls, hur bra?! En rosa svamp också, tänkte jag skulle testa hur finishen ser ut på min foundation i jämförelse till min bortse från Real Techniques jag använder nu. 
Den sista grejen var inte tippat... Just nu så använder jag en ögonkräm från Benefit, och har aldrig förr använt något speciellt runt ögonen förrän jag fick den i en Glossybox. Nu börjar dock den sjunga på sista versen och håller på att ta slut, så när jag ändå var på Kicks kikade jag runt på de olika märkena som fanns. Och hittade en ögongel från Emma S. Testat den 2 ggr nu och verkar lovande! Ska ställa den i kylskåpet för en ännu kylande effekt. Återkommer med ett mer "recension"s-aktigt inlägg nästa vecka!
 
Nu ska jag dyka ner i min bok!
Ha en trevlig tisdag! J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback