Makeup Revolution

Wiiiie mitt efterlängtade paket kom äntligen till slut, det gick ganska fort faktiskt känns det som... Bra jobbat!
Det jag beställde var två ögonskuggspaletter, en highlighting och contour palett, ett ögonbrynskit och två duo-läppstift. Har inte swatches eller så, det kanske kommer efterhand om jag får någon favoritskugga eller dylikt. 
Vi kör!
 
 
Ögonbrynskit Medium-Dark. Testat denna idag på morgonen, verkar lovande må jag säga! Kommer med en liten pincett och en liten hårdare borste, smart! Dock testade jag inte vaxet eller vad det vita är, men planerar att göra det så småningom. Behövde ett nytt då min skugga till brynen gick i golvet i helgen... :/
 
Next is highlighting och contourpaletten. 3 färger därav en är en bronzer, mitten är highlightern och till höger en väldigt brunaktig rouge. Pigmenten i dessa 3 är grymma, testade mittenfärgen på handen och DAMN vilket skimmer! Nöjd tjej!
 
 
Och då dessa två, som faktiskt blir 4 produkter i 2. Och den mörkare är sååå gorg! Läppglansen som hör till innehåller väldigt mycket skimmer och är nästintill genomskinliga med ytterst lite färg. Hoppas att de inte är alltför klibbiga!
 
 
 Iconic 1 och 2! Ser verkligen fram emot att få testa dessa skuggor. Favoriten innan jag ens testat eller dylikt är den guldiga i den översta och nästan alla skimriga i den nedre... Så fint, så fint.
 
 
Finns massor med andra paletter, läppstift och annat skoj. Dock inga borstar vilket jag blev förvånad över, nästan alla märken har några egna borstar. Tur att jag har egna!
Är det något ni vill att jag testar och swatchar före något annat? :) Säg gärna till!
Återkommer med mer recensionliknande inlägg om enbart en produkt. 
Hoppas ni har en bra dag, J!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback