Hello Beautiful

Hej mina kära!
Har varit en mycket skön dag, dock så har jag varit lite butter av en ganska töntig orsak faktiskt. Jag och sambo har varit en sväng på Erikslund. Var himmelskt sugen på att kolla på True Match Golden Beige passade mig. Kände på mig att Golden Beige skulle vara för gul och för mörk, och visst hade jag rätt. Drog ut på besöket på Kicks och tog det sist. Besvikelsen sååååå enorm (ingen aning om varför jag verkligen byggt upp förväntningar på just färgen och inte foundationsorten i sig) och vi gick därifrån utan någonting alls.
 
Väl hemma igen så gick sambo och la sig i sängen (kände sig inte riktigt pigg) och där ligger han fortfarande. Jag har istället lagt en beställning på Kicks hemsida. Tycker det är mycket lugnare och skönare att beställa på nätet där jag kan kolla igenom i lugn och ro. Hittade en färg "Vanilla" som var steget ljusare än den som Kicks ID Color Match tyckte jag skulle använda. Hoppas innerligt att den passar min hudton. Dessutom beställde jag en efterlängtad produkt från Makeupstore, ett puder, en eyeliner och ett nagellack på rea för att jag skulle komma upp i en viss summa och slippa frakt.
 
Har nu klickat igång en Harry Potter på TV:n och tar det lugnt och skönt i soffan.
Har ni alla haft en bra dag?
J
 "Smog" Microshadow från MUS är på väg till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback