Topp 3 - Shampoo & Balsam

Hej på er! Här kommer min Topp 3 Shampoo och Balsam! Vi har alla våra favoritprodukter och håller oss gärna till dem som vi gillar. Här kommer 3 utav mina favs helt utan inbördes ordning. :)
 
1. Fructis - Goodbye Damage
Detta är by far de bästa produkterna jag har testat, för torrt och skadat hår. Jag har använt shampoo, balsam och hårinpackningen och de var dessa som jag köpte på mig från Ullared. Det luktar supergott och doften håller i sig länge! Rikigt bra budgetshampoo om man inte vill lägga en massa pengar på just hårvård. Dock så behöver inte det betyda att de dyrare produkterna är så mycket bättre...
 
2. Lóreal Elvital Color Vive
Detta shampoot har nog alla i min familj använt tror jag. Vet att detta shampoot var det enda min syster använde ganska länge, hade vi inte det i vår dusch när hon hade flyttat hemifrån och var på besök så var det detta shampoot man fick gå och köpa.. Bra produkter för färgat hår (kan jämföras mot Gliss och Sunsilk som också har bra produkter för färgat hår) som lämnar håret suuuuperlent och gottigt! Detta är också budgetmärke, sjukt dock att man säger att det är budget när en flaskjävel kostar runt 40 spänn...
 
3. Dove Pure Care Dry Oil
Detta luktar så gott! Fick hem småtuber i min förra Glossybox, och jag har använt produkterna 2 eller 3 gånger och jag är helt fast. Så dessa produkterna får hamna i listan. Har inte provat nåt annat än shampoo och balsam. Dessa är lite dyrare, kostar runt 70 kronor tror jag... Så jag får se om det blir ett köp, kanske när jag lyckats kirra ett jobb :) Men håret luktar så gott och doften håller i sig i nästan 3 dagar... Börjat tvätta håret varje torsdag och söndag, bara. Jag tyckte först att fan vad jag är äcklig... Men sen vande jag mig och nu tänker jag inte på det (använder torrshampoo). Så om ni vill ha ett shampoo som håller doften länge, testa dessa! Jag är även sugen på att testa inpackningen om det ingår någon i serien, men jag tror det!
 
Sådär! Där har ni mina tre favs för tillfället. Jag och sambo har varit inne i city på gymmet. Jag har steppat, och jag slås varje gång utav hur sjukt kul det är, och sjukt jobbigt när man väl kommit in i stegen! Nu väntar jag på Hela England Bakar. Vi brukar egentligen kolla på State of Affairs, men tydligen så gick det ett avsnitt i fredags? Så vi ska hoppa över avsnittet ikväll, så laddar sambo ner de 2 avsnitten istället.
Hoppas ni har en fin kväll!
J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback