Topp 3 - Parfymer

Nu är jag tillbaka med ännu en Topp 3! Denna gången handlar den om parfymer. Alla parfymer jag köpt har jag verkligen gillat, och de jag äger nu använder jag varje dag (nästan). Mina tre favoriter kommer här listas helt utan inbördes ordning, gillar alla 3 lika mycket!
 
1. Clean, Shower Fresh
 
 Denna är alldeles strax slut, är litelite kvar i botten på den som jag försöker spruta ut. Jag gillar denna jättemycket, fick den i julklapp för 2 år sen tror jag! Den är väldigt friskt (vem har inte sniffat på den liksom) och är lite somrig, typ en parfym man kan använda när man jagar lite efter våren efter en lång vinter!
 
2. Diesel Loverdose
 
Denna parfymen är en bland dem som luktar godast men ändå ganska starkt! Men sååååå gott. Fick nys om denna när en fin vän till mig i Värnamo hade snott lite av den från sin syrra, sen köptes den på en flygplats tror jag... förra sommaren? Nåt sånt :) Och den är en av mina favoriter, definitivt!
 
3. Daisy Marc Jacobs
 
Åhh, denna måste ni gå och sniffa på om ni inte gjort det tidigare. Denna köptes också förra året tror jag (köpte den i ett presentkit, tillsammans med body lotion och duschgel). Och den luktar så gott, dör lite varje gång. Den håller väldigt länge, kan känna den på tröjan sent på kvällen, och den sitter nog faktiskt kvar på tröjan tills jag tvättar den... Så den håller som sagt länge! Luktar friskt och gott, en ganska somrig doft ändå.. men jag använder den året om, definitivt också en favorit!
 
Vilken/vilka är din/dina favoritparfymer?
Kom gärna med tips!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback