The haul - Kicks och Instersport

Hej på er! Shit nu luktar det parfym i hela lägenheten igen för att jag fotade haulen från igår, tur att det iallafall luktar gott! Tänker alltså visa er vad jag och sambo kom hem med igår. Som ni vet så sprack min jacka i torsdags (om det var för att jag är för tjock eller för att kvaliteten är för dålig är ett för evigt dolt mysterium, kan ha med båda delarna att göra). Och jag åker inte och tränar i min tjockaste jacka, och behöver ha en tunn vindjacka som även fungerar som regnjacka. Vi visste att om vi hittade någon skulle den kosta en slant. Vi bestämmer oss för att åka till Intersport där vi har rabatt för att vi är medlemmar på Friskis och Svettis. Där hittar jag denna: 
 
 
Ja, den kostade en slant. Men tänker att den kommer att användas flitigt i många år, kan även användas till skolan en regnig morgon. 
 
Med tanke på att jag fick ett presentkort på Kicks av älskade sambo, gick vi även loss där. Mer än vad som var tänkt. Jag ville sniffa på lite parfymer, inte minst Black Opium av Yves Saint Laurent (stavning?) och diverse andra. Vet inte riktigt vad jag var ute efter, men en blommig och fruktig doft var huvudtanken. Det slutade med att vi kom ut från Kicks med detta:
 
Plus en scrub till sambo som han velat ha länge. Vi fick med oss lite parfym och hudvårdsprover, kul! Tre herrdofter och en damdoft och dagkräm till mig från Biotherm. En parfym från Giorgio Armani, foundation och Pore Minimizing Primer från Smashbox. Jag tror att ni förstår lyckan. Kommer en recension på primern framöver när jag hunni testa den. Nu ska vi hålla hårt i våra pengar, bannemej! 
Glad Alla <3 Dag på er!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback