Sun shining bright above you

Hej på er! Solen står hög på himmeln idag, och gud så skönt!! Att slippa grådaskiga dagar är guld värt :) Nu har jag suttit och funderat och funderat på mitt högtidstal till den muntliga kursen, och det är skitsvårt. Letade förgäves på internet för tips och ticks, och lite exempel att läsa. Hittade först exempel på tal som skrivits av John F Kennedy, Bush och och Obama och tänkte att nja, inte riktigt i min nivå... så slutade med att jag skrev ett hyllningstal (påhittat) till en kär vän som avlidit. Allt påhittat. Känns skönt att ha ett tal färdigt om jag inte skulle komma på nåt bättre i veckan. Nu ska jag hämta en bit cheescake och en kopp te från köket, tycker jag att jag kan unna mig! (har dammsugat och gjort rent och snyggt i köket också).
 
Hoppas att ni alla har haft en fantastisk helg! :)
 
Förresten; vad skulle ni vilja se i mina kommande Topp 3 listor? Kom gärna med önskemål! Kan vara allt från smink till hudvårdsprodukter och hårvård. :)
J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback