Play it simple - MOTD

Hej på er! Hoppas ni har en finfin måndag. Jag och sambo har varit nere på gymmet tidigt idag med alla gamlingar (hör o häpna) så vi känner oss stolta faktiskt. Har precis tagit en härlig dusch, och faktiskt lagt en simpel make dagen till ära:
 
Foundation-Bronzer-Rouge-Bryn-Mascara. Och Burts n Bees på lipsen. 
Vad händer idag då? Jo, jag har 4 argumenterande texter att göra respons på, samt lite läsning i kurslitteraturen. Tvätt. Göra lunch. Sen var det inte så mycket mer planerat! Blogga förstås!
Smell ya later!
J



Kommentarer
Postat av: Hannah - LCC

Hej,
Såg din förfrågan om The cure, så att svaret kommer fram tänkte jag att jag svarar här. Den finns hos nordicfeel.se samt från och med denna vecka hos Kronans Apotek. Den är helt fantastisk!:)
Ha det gott,
Hannah

2015-02-09 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback