New In - Again

Sådär då! Då kommer min lilla haul från innan idag. Äntligen hade alltså Apoteket Kronan fått in LCCs hårmask som jag velat testa, och just nu så har de erbjudandet "Handla för 300 kronor och få en LCC mascara på köpet" och det var jag ju inte sen med att haka på, gillar serien. Har ju hört mycket om olika face mists och så vidare som fräschar upp hyn under dagen och som kan användas ovanpå sitt smink. Så den nappade jag och fick då alltså mascaran på köpet. Hört både bra och dåligt om den, så ska bli kul att testa! :)
 
 
Dessutom så (medans sambo gjorde ärende) hamnade jag till slut inne på Åhlens och där finns det ju mycket fint att titta på. Har hört bra om Lumenes nya foundations och har läst och kollat på många videos på youtube, och nästan alla rekommenderar en till ett köp. Det flög med en ny concealer och en Maybelline Color Drama i färgen Nude Perfection. 
Kommer recension på alla LCC produkterna när jag testat dem ett tag. Kan dock avslöja att hårmasken doftar rabarber igenom plastöverdraget innanför locket... Doften utan den är nog underbar.. !
J
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback