Make a statement, then convince.

Hej på er! Hoppas att ni har en amazing tisdag! Själv så känner jag mig lite trött idag. Lektion tidigt idag och efter det så tog jag och sambo en myslunch på Jensens, smaskigt värre! Lunchbiffen är to die for!
 
Nu så har vi kommit hem, och jag har bytt från jeans och tröja till mjuksbyxor och hoodie. Förstår inte dem som går runt i jeans även när man kommit hem. Det är det bästa som finns när man kommer hem och inte har fler ärenden under dagen, att slänga på sig det skönaste man har och slippa oroa sig över hur man ser ut. 
 
 
Ser nu att mitt ena ögonbryn blev längre än det andra idag, who cares? Inte jag idag! Har slängt mig i sängen, tillsammans med datorn och plugg + en påse Werther's Original Chewy Eclair (mjuka kolor med choklad i). 
Nu ska jag snabbt skriva respons på en text, och sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback