Glossybox Januari

Här kommer innehållet i Glossybox Januari! En box jag är väldigt nöjd med faktiskt. Många spännande produkter!
 
Se! Massa kul! Skuggan från Makeupstore var jag tveksam till, den har en limegulgrön färg. Dock så var jag tvungen att swatcha den snabbt på handen, och den är jättesvagt grönskimrande, tror det kan bli snyggt faktiskt!  Garlic Treatment låter ju bara helt för spännande så den kommer jag också testa, dessutom väldigt stor produkt! Skitkul att få testa shampoo och balsam från Dove och Tonern är jag också glad över. Behövde en tillochmed! Dock så luktar Lip Balmen jättekonstigt, typ som den vore gammal.. ingen frukt så långt mina näsa kunde nå iallafall. Kulkul, nåt ni vill ha ytterliggare en recension på så säg till! :)
J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback