Bare face

Hallå allihopa! Hoppas att ni mår utmärkt idag.
Här i V-rås fortsätter snön att vräka ner, idag trotsade jag den dock och tog en promenad. Startade dagen med att städa och tvätta så nu känns det som jag har jobbat på bra. Kom hem igen iskall och snöig efter promenaden och tog en välförtjänt (jättevarm) dusch!
 
Min Glossybox kom idag också, andra gången jag fått den levererad rätt i dörren, tack Bring! Vad det var i den får ni se senare, dock så var den väldigt bra faktiskt! Sett många dock som blivit väldigt besvikna när man sett vad andra har fått, beror kanske på att de haft prenumerationen ett tag och tröttnat. Jag har fått min femte nu och får den sista i februari så jag blir glad för allt jag får. Dessutom överstiger ALLTID den totala summan på innehållet i boxen kostnaden för den per månad.
 
Ingen MOTD idag, mina ögonlock är svullna och då blir det aldrig bra. Dessutom kände jag inte heller för det idag. Nu ska jag ta tag i veckans plugg, får krupp på mig själv som skjuter fram allt!
J
Här är jag helt utan smink! Tänk vad lite smink kan göra :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback