Ofrivillig bloggpaus!

Kul att se att jag har några trogna följare som fortfarande tittar in här fastän min lilla paus här, som är helt ofrivillig! Jag har helt enkelt haft ganska fullt upp de senaste dagarna/veckorna och då har bloggen hamnat vid sidan om. 
 
Jag har lyckats kirra ett jobb, vilket jag tycker är riktigt skoj! Betyder att jag i sommar inte behöver oroa mig över ekonomin (vi bor inte i en studentlägenhet som man inte betalar hyra för 2 månader, vilket gör att vi har hyra att betala som vilket vanligt par som helst) och det känns otroligt skönt att slippa leva på min sambo! Har upplärningsveckor runt månadsskiftet och det ska bli sjukt kul att ha något mer att göra, hoppas bara att jag hinner med allt!
 
Precis startat 2 nya kurser också, de sista denna terminen och dessutom de 2 tuffaste med sjukt många uppgifter och redovisningar. Hemtentor, fältuppgifter och salstentor runt juni som alla är examinerande, puh! 
 
Tänkte att ni kanske ville veta att jag lever än, och ska försöka uppdatera bloggen då och då! :)
Kram på er och hoppas ni haft en fin påsk! J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback