Gårdagens MOTD

Hej på er! 
Glömde igår att lägga upp dagens motd så den kommer idag istället! Tänkte köra en ganska mörk roströd sotning från början men ändrade mig och ljusade ner den ganska mycket. Det får bli en annan dag :)
 
 
Just det! JAG ÄLSKAR LUMENES CC CREAM! Har använt den varje gång jag sminkat mig sen jag köpte den. Första gången provade jag ju utan primer och då satt den inte och gled liksom av. Nu de senaste gångerna har jag lagt en primer från Smashbox under och den sitter 4-5 h innan man desperat måste pudra. Asnice! Verkligen en produkt jag rekommenderar och jag tror att den passar alla hudtyper, kanske att ni med torr hy behöver en bra återfuktningskräm innan så den inte fastnar på torra partier!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback