31 Oktober 2014 - Makeup Academy

Hej!
Har haft en mysdag med pojkvännen, eller ja, mys och mys, men vi har varit inne på Erikslundområdet och strosat. Behövde ett par nya träningsthigts, de andra håller på att gå sönder i skrevet... Hittade ett par på extrapris inne på XXL Vildmark. Alltid trott att det ända man hittar därinne är jägarkläder och tält, men denna affär har allt ifrån fiskespön till cykellampor och träningsskor, kul! Tog byxorna och gick till provrummet, väl därinne ser jag att märket är Helly Hansen. Ehh, kostade dessa verkligen bara 199:- ? Ja, det gör dom. Aja, de enda byxorna som fanns i min storlek, och med ett rimligt pris, så de fick hänga med hem. Sen har vi storhandlat, så nu kan vi inte gnälla på att det inte finns nåt gott i kylskåpet! ;)
 
Me Today:
Idag kör vi allt på samma inlägg, för har även idag använt och testat två av ögonskuggorna jag klickade hem från MUA. Dessa två har jag använt idag:
 
Fick ställa mig vid fönstret för att få så rättvisa färger som möjligt. Båda är väldigt skimriga, man glittar runtom ögonen när man applicerar! Den ena är rosalila och den andra en lite mörkare lilaröd. Jättefina, lite svåra att jobba med då de var lite torra, men ska blöta ner borsten nästa gång och se om det blir bättre! 
Såhär blev resultatet. Använde en mellanbrun skugga i övre globlinjen för att försöka mjuka upp det rosa/lila. Plus lite ljusskimrig skugga i ögonvrån för att ljusa upp och se piggare ut. Fy och blä för mina ögonbryn, hemska!
Månadens glossybox anlände även idag! Som jag längtat! :D (kikat utanför fönstret i tre dagar nu, kikat efter Bringsnubben). Innehållet kommer ikväll, innehåller en behövlig produkt från Makeup Store som passade bra i min sminkväska!
J



Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Du har så otroligt fin färg på ditt hår!! <3

Svar: Åhh, tack vad söt du är! <3
Jessica

2014-10-31 @ 16:20:43
URL: http://oslofru.com/
Postat av: sarah

Fin sminkning !

2014-11-03 @ 14:49:58
URL: http://nattstad.se/domandra
Postat av: sarah

Fin sminkning !

2014-11-03 @ 14:50:02
URL: http://nattstad.se/domandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback