2 Oktober 2014

Hej!
 
Idag ska vi åka hem! Till mitt andra hem, Värnamo. 
Har idag varit på en grammatiklektion och blivit jättesnurrig och trött i huvudet av fraser och satsdelar. 
Väskan är packad (både kläder och böcker, tjoho liksom) åker efter 16 ungefär
 
Me Today:
 
 
Idag har jag mitt läppstift som är med i Göra Slut På projektet. Det tar lång tid att ta slut på produkter när man har så mycket annat man vill använda. Försökte mig även på att contoura kindbenen. Imorse såg det helt okej ut, men nu ser det bara ut som om jag har en del bronzing och lite rouge över.. får träna lite mer på det där haha!
Förresten! Har löst mitt problem med "kluttar" över ögonen! Läst att om man har lite oljiga ögonlock kladdar mascaran gärna av sig där. Men om man tar lite extra till exempel transparant puder och lägger på locket (om man bara har på sig mascara vill säga) och lite också under ögat. En torr mascara kladdar inte av sig på ett torrt underlag!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback