Intense studying and orange face

Goddag!
Sambo skulle idag ner på ett ärende för sitt nya jobb så jag hängde med för att kolla efter Bare Minerals nya flytande foundation, aa eller ny och ny, den har funnits ett tag. Tråkigt dock att alla nyanser Kicks hade var i en gul ton (enligt hon som hjälpte mig). Den vi testade i ansiktet blev enligt mig för gul för min smak, men enligt henne så var det den bästa matchen vi kunde få. Och då insåg jag att nej, denna foundationen vill jag inte ha. Fine, den lade sig som ett puder och man kände inte att man har någonting på, men den lätta täckningen och med för gul underton såg det bara fult ut. Dessutom sa hon att min näsa såg lite torr ut.. Jag som BARA använder nermattande produkter just nu för att få bukt på min oljiga hy, kanske går lite till överdrift då... Dock har jag inte tvättat av den än, och har en fin cambild åt er, inser att det inte är mycket gul ton i just denna färgen, men det var så att min sambo märkte att det var fel färg (och han brukar inte kommentera färgen annars).
 
 
Man ser dock att täckningen är lätt då min egna hudton lyser igenom. 
Wellwell, gissa min To do nu. Plugg, rapportskrivning. Fun as hell.
Kommer en liten haul senare! Äntligen hade LCCs Hair Mask kommit in till Apotek Kronan på Erikslund!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback