Glossybox Oktober

Här kommer denna månadens Glossybox! Alltid lika kul när den dimper ner i brevlådan (som man fint brukar säga, här läggs den i vårt postfack, inte lika kul!) och som jag har väntat hela veckan! :)
Här kommer innehållet:
Både nöjd och inte nöjd, men mest nöjd! För High Tech Lightern från Makeup Store, en highlighter kommer jag använda den som, är GRYM! Testade lite på handen och damn vilket "highlight" det blev! Den är grön i själva burken, men blir snyggt glimmrig på huden. Även rouget frå So Susan lade sig fint på min hand, en ganska neutral färg om jag får säga så, står ju i beskrivningen att den ska anpassa sig efter ens hudton, får se om den gör det.. Tråkigt dock, använder ju rouge för att få färg på kinderna, inte att få samma färg som sin hudton..? Well, time will tell! Är så nyfiken på både highlightern och rouget att jag säkert kommer testa redan imorgon, och självklart ska ni få se! :)
Bra också med en alcogel! Har börjat använda det medans jag sminkar mig (iallafall innan jag börjar med flytande foundation), så jag inte lägger onödiga bakterier i ansiktet som kan skapa finnar, och min från The Body Shop börjar ta slut, så den var perfekt! :) Allt som allt en bra box, bara Makeup Stores produkt höjer ju boxen :)
Hoppas ni har haft en trevlig dag och kväll, nu ska jag återgå till filmen på TV:n och stänga ner datorn :)
J
 
 
 



Kommentarer
Postat av: melinda

åå är glossybox bra? :D funderar på att beställa hem

Svar: Jag anser att det är bra, du får produkter du kanske inte annars alls skulle få för dig att köpa i full storlek för att bara prova :) Sen beror det också helt på vad man gillar för märken och vilken typ av "skönhet" man gillar :) Du får fylla i vilken slags skönhet du helst vill ha i dina boxar när du beställer, alltid nåt prisvärt och bra i varje box! Beställer du nu får du 3 boxar med en originalprodukt från Makeup Store i varje :) Kram!
Jessica

2014-10-31 @ 21:55:29
URL: http://melindaslife.for.me
Postat av: louise

Sv: det är helt sjukt hur mycket det kan skiljas. Härlig färg på nagellacket du fick :) skulle vara kul om du skrev inlägg om alco gelen är nyfiken på den :)

Svar: Det du menar är nog Cheek och Lip Tint :) den korallfärgade, hade gärna dock fått vara ett nagellack :) Okej, tack för tipset! :)
Jessica

2014-10-31 @ 23:12:23
URL: http://nattstad.se/louisemellqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback