19 Mars - The day I again could relaxe

Hej på er! Varit tomt här nu i 2 dagar därför jag har varit sjukt stressad över den examinerande presentationen i min kurs Munlig Kommunikation. Jag är inte ett fan av att stå och prata inför folk, definitivt inte när det gäller mina egna åsikter och dylikt. Måndag-Tisdag gick alltså åt till förberedelser (även hela helgen) inför detta. Själva presentationen gick helt ok, allt slit och de tårar jag skvätte ner böckerna med i tisdags fick jag valuta för. Min fina sambo har varit ett stort stöd och hjälpt mig igenom förberedelserna. Nu är det gjort, och kan nu på den lektion som är kvar, vara där som stöd för mina klasskamrater då de har sina presentationer. 
Nu känner jag mig helt i form igen, och kan börja återgå till min vardag hehe. Ikväll är det Step och i helgen skall jag skriva uppgifter och bara ta det lugnt i övrigt. 
 
Btw, jag har fått svar på intervjun på ICA Lagret jag sökte. Dock var mejlet jag fick väldigt oklart, så berättar och avslöjar ingenting än, med tanke på att jag knappt vet själv!
 
 
Tycker nog att jag ser ganska sliten ut hehe, det ska det bli ändringar på!
Ha en fin torsdag!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback