Fina sambo

Godkväll kära!
Sjukt vad pulsen höjs när man är på Step, tur att det är sjukt kul! Även om man gör fel varannat block, inte lätt första gången på nytt pass :)
Sambo erbjöd sig att köra ner mig till City, och medan jag tränade sprang han in till gallerian under och köpte en Alla <3 Dag present till mig, hur fin är han inte? Egentligen skulle jag fått den på lördag, men eftersom vi alltid åker en sväng tillsammans på fredagar eller lördagar, fick jag den nu. Vi har planerat att ta turen imorgon, och han vet ju att mitt intresse för skönhet växer varje dag och köper då 
detta;

Ett presentkort på Kicks! Han sa själv att det kanske inte var en så romantisk present, jag hade blivit lika glad för blommor, men ett presentkort på Kicks dör inte om 1 vecka... ;)
Nu inväntar vi State of Affairs och har det allmänt lugnt och skönt!
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback