Late studying

Godeftermiddag!
Det är konstigt hur man tycker att det mörknar ute mycket, mycket fortare bara för att man vred tillbaka klockan igår... Det gör det i varje fall!
Blir en plugg-kväll hos oss idag (för mig iallafall). Hittade massor av andra saker att göra under dagen som tog min tid (typ försöka tvätta upp krogen på toaletten, diska och tömma diskmaskinen, äta.. ja, ni fattar) så plugget får hamna på kvällen istället.
 
Plugghörnan deluxe; mellisen uppkäkad och teet på god väg ner i magen. Naturell kvarg med banan och kanel är ju bland det bästa i mellisväg! :)
Nae, nu ska jag hitta en överstrykningspenna bland mina alla pennor och sätta igång!
Puss på er! J
 



Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hoppas det går bra med pluggandet :)

Svar: Tack, hoppas att allt är bra med dig! :)
Jessica

2014-10-27 @ 17:12:36
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback