30 Oktober 2014

Hej!
Har varit på mitt seminarium idag. Varför kan jag inte bara säga nåt? Blir helt stum när jag väl sitter där, och nu efteråt kan man ju vara efterklok. Varför kan jag bara inte säga nåt? Suck.. besviken på mig själv i sådana lägen då jag vet att jag kan, stämbanden vill inte samarbeta med mig.
 
Men det är iallafall gjort, försökte hänga med och se delaktig ut. Får se om jag blir godkänd. Hoppas på det.
 
Ingen inspirerande make idag för fem öre.
Var lite nervös imorse, så blev inget speciellt haha. Har typ mascara, foundation, lite bronzer och lite rouge.
Nu till nästa avtentning, förbereda samtalsanalys inför måndag, avslutar det ena och börjar på det andra.
Hoppas ni har en trevlig dag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback