Glossybox November

Detta anlände i månadens Glossybox, en väldigt bra box faktiskt! :)
 
Jag har redan, som sagt, testat handkrämen, ögonbrynsgelen och läppglanset och gillat alla tre! Dock så vet jag inte om jag ska ge mig på det gröna glittret... Men ögonskuggspennan ska jag definitivt testa inom en snar framtid, det är en lite mörkare champagnefärgad penna som är väldigt skimrig, tror jag skulle passa bra som bas under en skimrig ljusare skugga eller ensam. Dett är min 3e box i min prenumeration och har varit den bästa hittills! :)
J
 



Kommentarer
Postat av: Julias skönhetsblogg

Det gröna glittret är ju jättefint! Om jag var du hade jag använt det till att göra en glittrig grön eyeliner. Perfekt jul-makeup! Annars kan man alltid använda glittret till nail art:)

2014-12-07 @ 17:22:54
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback