Christmas came early - Glossybox December

Fick månadens Glossybox idag, tur att vi inte hann åka hem innan. Den brukar alltid komma på fredagar, Bring leverar var tredje arbetsdag så hade inte några förhoppningar, men så plingade det på dörren innan idag, kul!
Boxen var extra tung, så hoppades på lite större produkter, och rätt hade jag!
Detta kom:
 
 
Hur snyggt är inte nagellacket från Makeupstore? Lite isig ljusblå typ, får se hur lång tid det går innan det hamnar på mina fingrar! Alltid velat testa deras nagellack och nu får jag chansen!
Intresserad av att testa är jag också på hårsprayet och aloeveragelen! Även bronzern och glittret kan va snyggt till nyår. Låter som att denna boxen är lyckad! Weey!
J
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback