18 December 2014

Hej fina!
Slänger in ett mobilinlägg sådär innan jag ska gå ner till skolan för en sista redovisning innan jag får ta jullov och åka hem. Det har kommit ännu mer snö inatt, hoppas att det inte kommer mer under dagen för då går det långsamt hem. Jag är dödsnervös! Som vanligt innan redovisningar.. jag har läst igenom mitt lilla fuskpapper och ser att jag kommer få prata ganska mycket fritt... Ajdå.. men en av grupperna ska bjuda på bullar, så känns som om vårt företag som vi hittat på ändå känns ganska så bra! :)
Såhär ser jag ut idag, simpelt. Har tillochmed plattat håret idag, det ni! :) det har växt till sig rejält!
Nu hörs vi nog inte förrän vi har landat i Anderstorp nere i Småland! Hoppas att ni får en trevlig torsdag så hörs vi! :)
J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback